BLOGGA IGEN PÅ RIKTIGT

Jag läser bloggar igen, och det är så fantastiskt roligt och skönt att bara drunkna i allt som alla fina
människor skriver, och jag läser det jag vill läsa om och det jag tycker är intressant.

Semester kaffe och några bloggar.

Jag gillar det vackra, för att inspireras till vad som komma skall, men så gillar jag förstås det äkta och när det händer saker, när folk är ärliga och skriver feelis och det dom tycker. Ärlighet är så skönt, för då blir ju människan bakom bloggen iite av en verklighet också.

Jag klarar sällan av om det blir för mycket politik, sånt orkar jag bara inte med, om det är en rak åsikt. JA säg vad du tycker och sen så försöker man inte svänga på det femtioelva gånger, då är jag med.

Jag läser barnbloggar, inredningsbloggar, och matbloggar, sällan väldigt sällan är jag in på träningsbloggar, varför? Därför man har möjligtvis hört det tidigare, och det intresserar inte mig, speciellt inte när jag är ledig. Jag vill läsa om annat än mitt jobb.
Inte hur jag ska bygga upp min mage eller få snygga armar, eller vilket proteinpulver som är bäst.
Lite konstig jag vet, men tar gärna i en bok i stället när det gäller mitt jobb.
Bokform känns mer just då.

Vårt senaste år har varit rena rama kaos år, hade tänkt varva ner på jobbfronten redan i år, men det gick inte alls, dessutom blev vår Enya riktigt dålig i februari, och jag slapp aldrig min värk från förra våras 2015 och denna vår har varit värk från och till konstant. Man orkar inte så mycket annat än att jobba då och försöka hålla sig på ytan. Det vardagliga.

Jag tänkte jag skulle berätta lite, att ni skulle få ta del av lite baksidan av vårt och oss, varför man inte sett mig på gymmet på ett år, förstås ibland med kunder, men det har jag också dragit ner på i våras, varför jag varit förstörd efter Enya blev sjuk, vad hände igentligen? varför jag haft fruktansvärt sjukt och värk i vår/sommar. Och vårt husbygge som äntligen kom igång.

Ni ska få följa lite vardag bakom min träningsprofil, Träningspaletten.
Hon som många känner som, en som älskar att röra på sig, och hon som brinner för välmående och hälsa som gillar att träna tufft. Hon som fått bromsa sig rejält i vår och fått känna av baksidan av hur det känns när man inte får. Hon som mjuknat mot sig själv och livet. Hon som älskar människor.
Lärorikt på riktigt lärorikt.

Välkommen med att följa



FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN |








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar