LUCKA 18


Morgonliv hos oss en ledig dag.
Vi kör med morgonmål i soffan och jag är tacksam att det bara är att sätta överkastet på sofforna i tvättmaskinen. Dessa är de enklaste jag haft och de mest obekvämaste att ligga ner i.

Jag har börjat drömma mera inredning på riktigt och efter dessa solar till soffor blir det nog en fet stor soffa som många ryms i. 
Veckan bjöd på att börja få drömma  piku lite i allafall.
Jag får sjuk mage direkt jag ens tänker på det.


Och äntligen hittade jag den, som inte lyser och inte blinkar.
Den är jättefin i vårt stora fönster.
Och den är säkert en som inte är menad för fönster och skruttiga gardiner.
Men jag orkar inte följa sådan regler.


Snacks till morgonmålet.
Jag tycker att man inte behöver göra det så invecklat.
Har ni kanske hört tidigare.
Barnen äter bäst när det är så.

Detta kan man bra sätta fram på fredagskvällen också!
Eller som mellis, när som helst.
Och så enkelt att handla hem och ha i kylskåpet.

Vacker helg!


Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar