LUCKA 17

Hej hallo!

Torsdag morgon och jag försöker njuta av en kopp kaffe för att sen köra över till Lepplax och hålla uteträning till töserna där. Idag har vi bara en drop in. Och gissar att det är många som inte har möjlighet, men några fina kommer jag att få träffa på.

Idag ska vi köra ett pass uppdelat i 3 olika delar, Vi kommer att börja med uppvärmning, sen en liten serie för våra kära ben och rumpa, sen blir det lite styrka för överkroppen och puls. Och sen lilla magen.

Vi kör ganska tufft, de är vana att det inte "lallas" nått och jag gillar att jag får lära ut det jag brinner för att träna.  Tufft svettig roligt. Ofta får jag höra att de jobbigaste delarna är de roligaste!
Underbart.



I vår kommer jag och hålla mina uteträningar igen, och de startar redan i April. I år har jag begränsningar på hur många som ryms med! Även på drop-in listan.  I April Maj Juni hålls första kursen. Kurs 2 hålls i Augusti September och Oktober.

Kommer att hålla Kurser i Larsmo Lepplax och Ytteresse.

När och var kommer lite senare.
Men vill du redan säkra en plats till dig så ska du anmäla!

Kursens pris (3 mån) : är 40 euro

Ha en riktigt fin torsdag!


Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar