GOTT NYTT TRÄNINGS ÅR!

Hej på er alla där ute!
 
Här har bloggpausen varit rätt lång och utdragen, dock har det hänt en del på det privataplanet så just därför. Vi har haft juledigt på riktigt och vi har flyttat. Nu har vi dock landat och jag är på fullt i jobb från och med i går. Vilket kom riktigt i rättan tid.
 
Jag vill meddela om att UTETRÄNINGARNA fortsätter i Ytteress från och med nästa torsdag 15.1  klockan 19:15. Terminen kostar 35 euro och vi ska försöka hålla oss ute fast det kryper ganska mycket på minus. En timme ute i frisk luft gör bara gott, med rätta kläder och humör.
 
Löpargruppen som jag skrivit om här under har varit av stort intresse och den kör jag i gång  Torsdagen den 5.2  kl:17:30 med start vid Studio Z, alla ni som anmält er kommer snart att få närmare info! Det kommer att bli så roligt att få jobba med er! Kom ihåg att sätta in lite löplänkki redan nu!
 
Via  Nykarleby  ARBIS kommer jag att erbjuda HIT, bodyburn och Bygg upp dina muskler både för damer och för herrar. Dessa hålls på tisdagar. Nästa tisdag startar jag upp bodyburn och gymmet, tisdagen efteråt kommer HIT. Högintensiv träning i korta serier med enkla övningar. Tuff skön pulsträning.
 
På Studio Z  Har jag en bodypump timme 16.15 på måndar 17:30 en bodyburn.
Onsdagar kommer jag att köra en morgon timme  kl:10:00 , stretch and tone. Mycket enkla övningar med lite puls och en längre stretch del.
Torsdagar har vi satt in en extra bodyburn 16:15.
 
Lördagar håller jag vid Fitness 9:15 en riktigt power timme på gymmet!
 
Så här hittar du mina timmar och vad som är på gång!
 
Söker du mig som privat PT så är det nästan bara morgon timmar jag har ledigt nu, kvällst tiderna är bokade en tid framöver. Men har du möjlighet att träffas dagitd tar jag emot.
 
 
 
- Fota för nu vinkar e!
 
Önskar er et Gott nytt rikt tränings år!
 
 
Isabella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar