KONTORET



Älskar solen.


Älskar sommaren som sakta  smyger på.
Mitt lilla nya arbetsrum känns superskön att jobba i.

Morgonen är lite kylig ännu, men med filt och sockor fungerar det utmärkt.
Hör fåglarna, ibland hälsar en liten på.
Känner att man vaknar ur vinterdvalan på riktigt.
Inte haft någon stor nytta av balkongen tidigare.
Kvällarna är jätte varma och ofta har vi inte använt den så mycket då.
Ibland för en kaffe slurk. 

Men nu kommer den till sin nytta.
Och nu verkligen känner jag att jag njuter av den på riktigt.

Sitter ännu och funderar ut hur det ska stylas om till ett litet  kontor/ sommar gym.
Så grannar får se på annat än sopsäckar och blöjor.
Eller en yr morsa som ibland försöker få snabb bränna.
Vilket ofta slutar med att ena halvan är rödare än andra.

Nåja, men ditåt.


Dagens mellis är nog det bästa man kan äta i smakväg.
Färska härliga jordgubbar.



Ja, och jag jobbar ofta löst och ledigt.

Tröja från Wautsi sister point
Och rea byxa från Lindex


Nu blir det bodyburn på studio Z med fredags feelis.


SOL till er!

Isabella






2 kommentarer:

  1. Skönt kontor du har! :)
    Tack för bodyburn, det är SÅ bra program med bästa musiken. Love it, let it burn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥ Åhh ni ger så massor hela bunten, vilket gäng! Va roligt att hör att du gillar mitt upplägg, Bodyburnen ska nog få hänga med ett tag, ska ta den med till nykarleby nästa år. Vi ses! Burn burn burn... ;)

      Radera