BOTTEN NAPPAR

Ofta finns den där, helt naturligt. Orken glädjen och viljan och kreativiteten, den liksom bubblar över ibland och jag gottar mig i olika tankar och  ler lite smått åt mina tokiga funderingar. Somliga dagar borde jag lämna allt hemma, mina funderingar jobb och och min knopp. Ibland så dimper man rakt ner i golvet och vet inte hur man ska få till dagen. Just då borde jag dra på mig skorna gå ut i  skogen och andas. Njuta av det som bara finns runtomkring och känna av friheten. Jag gjorde inte det idag. Istället kröp jag ihop i  sittgungan med en filt på balkongen och somnade. Undrade vad grannarna tänkte? Hon jobbar hårt hon, försökte sätta en massa papper på bordet så dom inte skulle tro att jag verkligen skulle somna i gungan, utan att jag bara skulle dricka ur min gula kaffekopp för att sen stiga upp och jobba vidare. HeHe... Kan ju också va ett alternativ förstås, att slänga sig i gungan och lura grannarna, för att stiga upp en timme senare och dricka mera kaffe och äta kall blåbärspaj. Ny energi fick jag i allafall! Sömn och paj är då inte fel. Kan hända att det räcker för idag, så kör vi turbo ikväll. Ska försöka kläcka några rader på min arbetslista ännu. Sen drar vi sträck för denna onsdag och hoppas på att kroppen och knoppen samarbetar bättre i morgon. Kanske borde jag jobba där dom power nappar på dagarna. Tror jag skulle gilla det. 

Ikväll kör vi på Topp!

BODYTRIM på FITNESS 17:00

och

BODYPUMP på STUDIO Z 20:00

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar