Maria Olofsson

Vi hade en rikitgt fin dag på norvalla igår med core utbildning med Maria Olofsson. Härlig energi rik liten dam, och svenskorna dom levererar alltid eller hur?


Vaför jag gick denna utbildning var för att få  lite mera kött på bena och få ihop ett corepass som också jag kan tycka är roligt, är jag helt ärlig så väljer jag ofta bort passet på grund av att jag inte tycker det är speciellt roligt, motiverande eller spännande att pressa den gulliga magen.


Nu fick jag mina knep i säcken, och passet sa bara swich så var det över. Just den känslan vill jag också ha när jag sätter ihop det. Swich så har man jobbat upp kärnan lite. För all styrka och kraft kommer därifrån, Det är super duper vikitgt att ha en stark kärna.


Så vem vet? Kanske vi jobbar upp kärnan tillsammans i vår?
Tack Maria för en inspirations fylld häftig dag! I Can Feel It!



Isabella


 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar