HON SOM JAG ÄR MÄKTA STOLT ÖVER

Hade ju lovat er en liten tillbakablick på året som gått när jag jobbat med syster som kund, och fått testa mina PT-kunskaper på henne. Hon har varit min lilla test kanin sen mars och jag är mäkta stolt över henne.


Hur hon kämpat.
Hennes tålamod med mina halv tokiga ideer.
Hennes motivation. Grym.
Hur man lyckas med detta?


Hon har gett mej en inspiration som jag sent kommer att glömma.


Jag har fått en lillasyster att träna med.
En lillasyster som nästan slår mej i boxning.
En lillasyster som ger järnet när vi är på gymmet att jag
får börja fundera på hur jag är i form egentligen.
En lillasyster som jag kommit väldigt nära under detta år.
Just detta betyder väldigt mycket för mej.
Hon är nog den tuffaste och vackraste lillasyster man kan ha. ♥


 
Här kommer en liten frågestund med Ulrica
 
Berätta lite om dig själv!
 
En tös på snart 18 år, studerar artesan/interiörsassistent på dagarna och jobbar på städfirma på kvällarna. Går i bilskola som bäst och drömmer om att snart ha ett eget vrålåk (läs honda) att fräsa runt i och köra in till stan och träna precis när jag vill. För detta är helt klart in i min vardag nu. Träning är livet liksom. Nått jag mår toppen bra av!
 
Hobby?
 
Jag älskar att fotografera, och bakar gärna.
 
Vad har varit det bästa med en syster som Persolig Tränare?
 
Hon har alltid lyssnat på mina funderingar och önskningar, fått säga vad jag önskar ha med i tränings programmet och hur jag vill ha det, inte tvingat mej till nått som inte jag vill göra. Inga dieter heller utan vanlig god mat. Nånting jag uppskattat väldigt mycket.
Skulle inte ha stått här idag utan henne.
 
Var har du fått din motivation och energi i från?
 
Efter att ha nått mina delmål ett efter ett har det motiverat mig, men också att träna med vänner och syster och när man får köpa nya träningskläder och Jeans. Den känslan, den är svår att slå.
 
 
Vad gillar du mest att träna?
 
En blandning av allt, det går i perioder, just nu är det mage och armar. Vi har delat upp kroppen nu, men gillar faktiskt mera att köra hela kroppen på en och samma gång har jag insett.
 Så tillbaka till det i januari.
 
Dina mål?
 
-30 kg är mitt stora mål. Men nu är mitt del mål på 25 kilo.
 
Din favo övning på gymmet?
 
Knäböj med stång.
 
 
Tillsammans alltid.
 
 
Massor av gläde har vi haft, men också tårar. Vi har vuxit enormt mycket båda två i år.
 Både i muskler hjärtat och hjärnan.
 
Tack sköna lillasyster för att du gjort ett sånt underbart jobb med mej!
 
 
Isabella
 
 








5 kommentarer:

  1. Ni e så grymma båda två! Jag måste säga att jag e så imponerad av din lillasyster Bella, och så e ni ju så fin!
    // Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hanna! ja visst är man imponerad, grymt imponerad. Saknar dina tokigheter och kramar. ♥ Allt väl?

      Radera
  2. Underbara du, tack för allt! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är just du som ska ha ett stort Tack! pssst.. du slipper mej inte riktigt ennu! ;)

      Radera
    2. Haha nej, det blir nog flera träningstimmar tsm! ;)

      Radera