VECKANS HÖJDARE


Lunch date på stan med syster, jag är inne i nån guldperiod nu.
Både med smycken och med kläder och i inredningsväg.




Tidigare var det flera luncher per vecka på stan, nu droppar de sällan in, i och med att Enya är hemma ofta och Elton slutar rätt tidigt på dagarna.
Men ibland blir det av och då njuter vi till max, vi tar aldrig stid över att man vill ha Ponny dräkten på. Allt går i jeppis liksom.
Hon är inne på dessa hjärtan hon.
Och hon är rätt så full av det också.
Fast vi har våra stunder när inget går.


Vi åt kycklingspett med ris.
After eight alltså.
Dom kan.



Never give up har jag fått tänka många gånger i vår och sommar och höst.
Jag är otroligt tacksam att jag fått falla tillbaka på föreläsningarna lite nu i höst, och att man har tre dagar på raken och knappt svettas över det betyder väl lite framsteg.
Jamen lite svett, och never give up har lönat sig på denna front.

Så jag tänker testa den i träningsväg också.
Jag ska tillbaka med min besvärliga kropp.
Så är det bara.
Efter att vi fått bort inflammationen ska vi testa att sätta reuma medicinering på.
Jag hoppas vi nu är på rätt spår efter detta år.
Så efter två veckor börjar vi på.

Medicin och dessutom stark medicin har min kropp inte alls gillat, och jag har tyckt det har varit riktigt jobbigt, men mycket bättre än en värk som gör att livet känns onödigt. Så hoppas det lägger sig nu till våren.

Då ni.
Är jag tillbaka på bodypump golvet.
Miss it!


Bygget då?
Jo här händer det också, vi har in alla fönster nu och de är så vackra, från insidan blir det gröna vackra tavlor och jag kan inte nått annat än hoppa av glädje och bränna allt vad gardiner heter.


Väggarna lämar så, vi panelar till våren och då kommer det att bli i grått, eller svart, troligen grått.


Fönstren kommer från Eskopuu EP fönster.


Trollskogen utan för vår ytterdörr, detta har fått mig att tänka i glas ytterdörr.
Så att vi skulle få in ännu mera ljus i korridoren, hallen är dessutom liten, så med glas i dörren kanske det gör att den känns större.


Golvet vårt
Här är kärlek gjutet rakt igenom.
Vi är inne på att lacka det, så att det är enkelt att städa.



Fönster i hallen som väntar att få ta sin plats.


Och så har vi ju fått nytt i Jakobstad!
JAKOB CENTER har öppnat och man känner att stan har fått ett rejält ansiktslyft.
Jag och Tomas fick bekanta oss på onsdagen VIP-kväll, och idag tog jag barnen med och granskade lite närmare.

Vi slog oss ner på en kaffe och smörgås och glass.
Gott, det smakar stockholm liksom.
Fantastiskt.



Hoppas ni får en fin och skön helg!

Kram


FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar