VECKANS ÄNDRINGAR

KOM IHÅG! Larsmo uteträningar är ikväll 19:00!
Och i Ytteresse på torsdag 17:30!
Sista gångerna för i höst
Tack till alla som varit med!
...
Kom ihåg att ni måste anmäla er om ni ska med på FÖRÄLDER + BARN träningen nu på fredag i Gamlahamnskogen, senast imorgon vill jag ha in anmälan.
Vacker vecka till er, ikväll kör vi bodyburn så det ryker vid Studio Z 17:30

FREDAGEN den 21.10 klockan 17:30, håller jag en FÖRÄLDER+BARN träning vid gamlahamnskogen /spåret. Anmälan till mig, på 0503472036 eller på mail eller här. 10 euro per barn/förälderpar. Jag kommer att ha med mig min 7-åring så gärna lite äldre barn med.
Kom med och ha lite rolig fredagsfys tillsammans med oss!
Isabella



FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar