VECKANS KLICKAR


130 kg på stången + stången som väger några kilon också förstås.
Tror på att man kör samma övningar en tid, känner du att du stannar upp, variera och kom tillbaka, så kan så kanske du har tagit dig över hindret. Kör väldigt mix just nu, men benen kör jag ofta i denna just nu.

Veckan har ännu en gång sprungit rakt igenom, med lite vappen firande mellan varven blev den lite konstig och skön vecka igen. Jag har dock haft lite mindre inplanerat och hunnit med en egenträning på gymmet och på en ledd timme. Framsteg. Egenträningen måste mera in, kroppen vet av att den inte får vad den behöver.


Här kör jag mina knäböj..

Jag älskar de olika färgerna på plattorna. 
Jag tycker om och lyfta lite tyngre nu.
Periodare som jag är.

Ska försöka att sätta upp lite delmål med min träning också.


Vi firade vappen med dessa två sköna.
Elin hade med goda biffar som åkte i svarta grytan.

Enkelt och gott.

Gillar människor när man tar det som det kommer.
Vi googlade brudklänningar och kakel.
Och pratade om allt mellan himmel och jord.
En väldigt skön kväll.



Man tager vad man haver, ena lappen var bort, men klänningen går ju också att ha som grytlapp.
Klänningen är från H&M 


Försöker att ta tillvara varje stund som hon kryper nära.
Hon ger en kärlek och hyss i massor.

Lördag var planerad som städ dag, men vi lämnade liksom på den sköna varma balkongen i trosor och topp.  Haft enormt sjuk mage dom senaste dagarna vilket också sugit lite musten ur en.


Och så pajen på mitt Mysli.

Päron
Lite olivolja
kanel 
kokos

I solen smakade den ljuvligt.

Eltons paj lämnade så, den åkte in i kylen och mamma i huset hade lite lördagsmys för sig själv. 
Kanske mera vuxensmak, gillade inte heller som liten frukt i ugn.

Hoppas ni får en skön söndag.
Själv drömmer jag om att få träffa Malin.
Sitta över en kaffe och bara vara.
Saknar dig Göterborskan.


Isabella



1 kommentar:

  1. Saknar dig också solstrålen! Hoppas vi kan dricka kaffe i sthlm snart. Men åtminstone ska vi göra det i jakobstad och esse och lite överallt i sommar! :)
    //malin den ena, hon med bena.

    SvaraRadera