HITTA DINA MUSKLER

HÄR KOMMER LITEN BESKRIVNING OM KURSEN

  • Kom ihåg att du inte behöver vara iform, detta är en start på din livstilsförändring.

  • Du behöver inte bygga muskler, vill du ha ett program som är mera inriktat på högre puls fixar jag det. Helt klart.

  • Ta med en kopmis eller din kärlek så gör ni det tillsammans! ♥
  • Anmäler ni er som två, så får ni kursen till 165 euro!

  • Du kommer att ha en Personlig tränare i hela 6 veckor, som du dessutom träffar varje vecka.

  • Du får eget träningsprogram för dig, kostdagboksanalys och kroppsanalys.

  • Test, så vi ser om du gått framåt efter 6 veckor.

  • Jag kommer att finnas där för dig när du funderar över något, om allt mellan träning kost och hur du får balans mellan allt i vardagen.

  • Föreläsningar där jag kommer att dela med lite av mitt liv och mina tips för att lyckas, och vad som är som är nycklarna i att lyckas få en skön balans och träningsmotivation.

  • Kost , livstilsförändring och balans.

  • Ni kommer att få jobba i en liten grupp där vi kan ge varandra glädje och styrka och puscha varandra.

  • Vi kommer att testa på lite annan träning i grupp, som jag sätter upp till er.

  • Häng på, jag lovar att du inte kommer att ångra dig!

Kontakt: isabella.maenpaa@multi.fi  eller 0503472036


 
 
Isabella
 
LICENSERAD FISAF OCH EHFA PERSONAL TRAINER
BODYPUMP OCH BODYCOMBAT INSTRUKTÖR
CORE UTBILDNING
NÄRVÅRDARE

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar