JULFESTEN

 
Efter att ha tillbringat helgen iskolan, åkte jag hem till Studio Z julfest. Jag var lagom mör efter att ha pressat hjärnan och knoppen.
 
Hur jag skulle orka med 7 rätters var faktiskt frågan?
 
Så jag inte ligger med pannan i 4:e rätten,  men jag lyckades och det smakade helt underbart!
 
 
 
 
Första riktiga rätten, fotade inte allt tyvärr, är lite smått sur att sätta upp allför dåliga bilder här, min kamera är inte i form, så har nu bara telefon till mitt förfogande, vilket inte ger de bilder jag vill ha. Men stå ut. Snart blir det bättre!
 
 
 
 
Har ennu inte lärt mej älska rött, men detta smakde grymt lyckat!
 
 
 
Hon jag hoppat på med timmarna sen jag var 17 år.
 
Annika Rak är ljuvligt grym på ett sätt som jag gillar.

 
Detta smakade Bella. Dendär karamellsåsen...

 
Gänget
 

 
Anna
 
 
Anna öppnar sitt julkort och blir rätt så glad över sitt lite annorlunda julkort.
Ni kommer säkert att kunna kika på det på studion sen.
 
 
 
Kvällen var en vacker kväll med glad människor.
 Och många skratt!
Har en fin arbetsplats och ser fram emot att köra här i vår också.
 
Nu blir det jobbarkompisar från mitt tidigare riktiga  jobb, efter en ganska trött arbetsdag.
Blir roligt att träffas!
 Har inte riktigt vaknat ennu.
 
 
Isabella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar