HALLO

 
 
 Byxa och blus från wautsi
 
 Hej på er!
 
 Alltså det bara rullar på och tiden räcker inte alltid till för att sitta ner och blogga.
 Men nu ska hon ta sig i kragen och hälsa på här oftare. Jag lovar er! Som alla andra springer vi runt på en massa sköna julfester och dricker glögg och äter lite för mycket choklad.
 Hade tänkt mej klänning i år på alla fest tillfällen.
 Men det blev en byxa till slut på grund av att den vackra sprack.
 
 
Älskar klänning, så synd att inte fanns en ny. 
Min nummer var förstås slut.
  
 
 Minglade runt på en blossom kväll här inne i veckan också.
Nått jag uppskattar väldigt mycket, tiden finns inte alltid att sticka sig in en go stund.
Så att få inbjudan till en liten VIP kväll värmer.
 
 
 
Hem fick jag mina små grytor som ska fyllas på julafton med goda gratänger.
 
 
Körde min första bodycombat klass denna vecka.
Kan känna enorm glädje att få va tillbaka där jag trivs som bäst.
Imorgon ska vi pröva på att köra en power step klass.
Blir spännande, mitt steppande är inte det bästa.
Men utmaningar är bra!
 
Hur har ni det? Berätta gärna vad ni vill ha mera av!
 
 
Isabella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar