Dehär MAMA mode


Alltså dehär med att hänga med i modesvängarna är inte alltid vad jag hinner med. Men jag gillar att smyga in på modebloggarna och se det vackra, och ibland drömma mej bort från blöjbyten och pulkabacke och  istället åka en sväng till Paris och bara känna vinden ta tag i hästsvansen. Pang. vilken hästsvans, undrar om tvättmaskinen rullat klart?

Jag gillar mode, men mest av allt gillar jag när människor skapar sin egen stil, de kan vara tidigt 60-tal eller varför inte 2013. Bara man får en extra klick smör på det hela, när man ser att personen tänkt till lite. Och att hon/han gillar och trivs med sitt jag. Jag gillar färger, att få klä sej i grönt och orange på samma gång kan va så roligt, och just då känner jag mej fin. Tyvärr faller jag ofta i färglösa skalan. Någon som känner igen sej?

Isabellas vardags mode är dock av BAGGY stilen, hittar jag inte snabbt mina egna byxor, snor jag Tomas gröna nya BAGGISAR. Sen undrar han var dom är, och jag kallt måste erkänna att lilldamen i huset satte gröt på dom. Ja, dom gröna går att få tag på WAUTSI förstås, finns på killsidan men passar damer utmärkt också, jeansen är säkert 10 år gamla, så dom är säker slut vid dehär laget.

Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar