Tufft vårfynd

 En tuff vecka går mot sitt slut. Hoppas på lite mera lugn i  i helgen både för knoppen och kroppen.  Huvudet få inte vila tyvärr, det borde läsa. Och när den tiden ska hittas få jag se som en liten utmaning i helgen. Ibland tvivlar jag på att det kommer att gå vägen. Vill så gärna. Men tiden, var ska jag hitta tiden.

Idag ska vi i allafall njuta av vädret. Äta glass för att det är fredag. Åka kälke i massor. Och försöka att slappna av lite.  Börjat redan drömma om våren, ja jag vet det är bara februari, men längta får man. Ska visa er ett litet vårfynd som jag sprang på igår. När jag var på jakt efter sockor åt killen och lilldamen.


 
Älskar den guldiga färgen, då känns den lite lyxigare.
 
 
Endast en 10 för min vårjacka, den kommer att användas flitigt.
Från kappahl
 
 
Den höga kragen gör massor. Och så är den rundad där bak nertill, vilket jag också gillar.
 
En skön helg till er!
 
Isabella
 

4 kommentarer:

  1. Snygg :) skön helg till dej :) Nu ska ja fösök STÄDA. :P

    SvaraRadera
  2. Psst..det fanns en i S kvar om du blev sugen. :)
    Hoppas ni får en skön helg ni också, att stora killen kryar på sej.

    SvaraRadera
  3. Hej Isabella! Du vann keramik! Maila din adress til mig är du söt - frida@fabkeramik.se
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka! Man kan bara liksom le.. ska maila adressen!

    SvaraRadera