LUCKA 7



Att komma hem efter en helkväll på studion och avslutade med en lugn länkki med löparpaletten. 
Helt underbart att kunna vara tillbaka, hoppas bara att kroppen orkar hålla sig på tillfrisknade.

Ulrica funderade över min favorit timme.
Och jag har svårt att välja.
Jag gillar alla timmar jag håller.
Det är ett måste, annars har man ingen energi att ge.
Men roligt är det ju nog om man får bestämma själv och lägga upp hur man vill.
Göra träningen som matchar med vad man själv älskar att träna.
Och hur man vill ha timmen.
BODYBURN är nog en storfavorit faktiskt.

Vilket tufft och coolt gäng ikväll.
Många var vi också, vilket hjärtat blir så varmt av.
Och att flera nya har hittat min timme i höst.

Bodyburn vad gör vi där då?
En enkel tuff timme, där vi kör igenom hela kroppen.
Ledig fri timme.
Enkla övningar.
Kom och testa vetja.
Mycket puls mixat med styrka.

.Att dessutom få äta kvällsmål i soffan är ju ett stort plus.
Dessutom hade nya SPRING doppat ner i postlådan.
Jag känner att jag börjar våga leva igen.
Om jag varit sur förra veckan?
Jag anar att jag inte varit lätt att leva med.
Kan lite känna av det.


Isabella










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar