LUCKA 10


Att börja morgonen här, just här, i stans mysigaste bageri och cafe, Skopan, var den bästa morgonen på länge.
Att dessutom få ha min löparpalett runt mig värmde enormt.
Jag är så stolta över dessa löpardamer.
De tar sig ut i mörker och slask.
Springer som tokar när det gäller tävling.
Och vill fortsätta hänga med den  mest tokiga löparcoachen någonsin.
Jamen, jag är små stolta över dem.
Idag fräste jag över till nykarleby också efter våra snygga löpartröjor.
Ahh kan knappt vänta att se dem på dessa.

TACK för att ni finns och jag får ta del av era löparrundor och era liv.



Skorpan äger.
Som jag väntat på att få nått sådant till stan.
Och nu finns det här i lilla Jeppis.

Kom ihåg att du också kan boka morgonmål med ditt gäng!
Vänner familj varför inte en liten julfest med de dina?
Mellan 8:00-9:30 på vardagar.
Boka in och njut av nybakat bröd och kaffe.
Och massa annat gott.
Rekommenderas varmt.


Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar