JULKALENDER med träningspaletten

Här har det varit på ljudlöst en tid. Allt tar sin tid liksom, och dagarna springer i väg. Det blir tillräckligt med skärmtid och då har bloggen blivit lidande. Nu i december ska jag blogga för er. Vi ska ha en lucka varje dag där vi har ett tema som jag skriver om. 

Med detta behöver jag er hjälp!
Ni får ge mig tips vad ni vill jag ska skriva om, det kan vara allt från hälsa till familjeliv kost och träning. Meddela mig via medd på träningspaletten eller sätt på mail.
Ser framemot spännande teman.


LUCKA nummer 1  vad kommer den att handla om?
Ja det är  ni som bestämmer! 


Jamen, det kan handla om vad som helst.
Vad vi gör på en ledig dag, självkänsla, mammarollen, livet liksom.


Isabella


2 kommentarer:

  1. Hej fina syster!

    1. Berätta om en god maträtt, din specialsallad eller något annat spännande!
    2. Jag vill gärna se en helt vanlig dag hos er, ett foto varannan timme brukar vara roligt att sätta ihop den! ;)
    3.Ett inlägg om självkänsla.
    4. Ditt drömresemål
    5. Vad gör du helst på en ledig dag?
    6. Vad är den bästa träningsövningen/träningspasset du vet?
    7. Fem saker du inte klarar dig utan en hel dag?
    8. Vad är det bästa med ditt jobb?

    SvaraRadera
  2. Haha! Där fick jag en lista att beta av! :)

    SvaraRadera