STARKA QVINNS


Behöver man förklara mera än så?
Dessa hängde med på sista uteträningen.
Glada motiverade och inspirerande.

För det är så att skulle jag inte ha mina kunder så skulle ju också jag tappa motivationen och inspirationen.
Så är det.

Ända sen vi startade upp uteträningarna våren 2014 så har vi kört året runt i esse.
Så visst känns det lite vemodigt att lämna gänget.
Men dom är garanterat hel taggade till våren. 
För oavsett vad jag hittat på har dom hängt med på mina tokigheter.

Lovade att det kommer lite drop-in i höst, vi kan behöva ses.
Jag behöver det också.

Att se hur e blivit starkare och att det fått tron på att de också kan har gjort mycket med mitt humör och glädje som PT. 
För sånt lever jag på.

Tack för att ni GETT mig sån  energi.
Torsdagar har alltid varit roliga.


Blomma och sprid glädje där du blivit planterad
...Och den uppgiften klarar du GALANT Bella.
Så började texten på kortet..

Vet ni det är jag som ska säga tack, det är jag som borde bjuda på paj och kaffe.
För det är ni värda efter allt jobb.

Och kolla in blommorna.
Man blir varm rörd gråtfärdig hoppig på samma gång.


Tack fina gänget.
Tack.

Och ni vet var ni hittar mig i höst.
Hoppas vi ses där!



Be somebody
who makes everybody 
feel like a somebody

Inte alltid lätt.
Och kan komma på mig själv ibland när det är ibland har varit över 40 stycken på en träning så hinner jag kanske inte se alla så mycket man  borde.
Men bra ordspråk att sätta bakom örat.

Jag tror att ni kan om ni vill.
Och det har jag sett med utetränings gängen också.
Ni kan
Ni vill
Och ni är de helt klart några av de största höjdpunkterna i sommaren.


Och nu ska hon fixa hösten och vintern också.
För en vacker lykta i koppar fick hon också.

Tack alla damer herrar och killar och tjejer som häng på!



Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar