HAMBURGARE


Vad är Kärlek för er?

Ofta säger mannen när barnen somnat och vi har en stund för oss själva.
- Vad bjuder hon på idag då?
Min mans romantik. 
Jo jag vet.
Han är väldigt romantisk på sitt sätt.

Speciellt när vi har helg och vila.
Idag fick jag frågan, barnen somnade redan 7:30 och han hade cyklat långt.
Magen hans var hungrig på SALT.

Jag gillar att laga mat.
Och jag vet att han gillar att jag gör nått extra för just han.
Och jag gillar att visa att jag tycker om någon genom mat.
Ofta smakar det ju enormt gott också om någon annan fixar nått gott och enkelt till en.

Vad gör du för att göra någon GLAD och visa att du tycker om?
För att få andra att må bra är väl en av LIVETS viktigaste UPPGIFTER för oss alla människor.
Nått vi borde ha i tanken varje dag.

Lyfta varann.
Pucha varann.
Inte rycka och trycka ner.
För det förlorar vi alla på i längden.

Ha en underbar vecka, vi ses ut i spåren och på timmarna för nu kör vi igång igen!


Isabella













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar