SUN PRIME DOGAN SIDE BEACH


Glass damerna

Tack fina damer för en vacker semester.
Kommer att sakna era tokigheter och era skratt.

Restaurangerna lärde sig att dessa ville ha glass så ofta bjöd de ut ice cream åt oss istället för mat och drinkar. Därav glass damerna. Glass och kaffe fast klockan var 22:00. Helt normala tyckte vi i allafall.

Mera bilder kommer i veckan, jag lovar.


Vi har haft en underbar vecka. Faktiskt som vi flabbat och som vi vilat och ätit. Hade man inte saknat gänget här hemma skulle jag lugnt klarat av en vecka till. Ofta tar det någon dag före man slappnar av på riktigt så 10 dagar vore den där perfekta semestern tror jag. Hotellet var prima. Jag rekommenderar. Lugnt vuxenhotell med enormt sköna sängar. ( Väldigt viktigt när man semestrar) Och så älskade jag deras morgonmål! Färsk frukt i olika former, omeletter, pannkakor, färsk appelsin juice. Mumma!

Vi har mest bara varit ätit och shoppat lite, lite vatten jumppa och lätt löpning testade jag på, lite gym mellan varven och PW. dock håller inte höften/benet för löpningen ännu. Sorligt och det tär på mig. Hade upp bra fart här i vinter och att trappa ner till noll löpning från att ha hållit 50-70 km i veckan är tråkigt och lessamt för vem som helst. Ännu har jag inte gett upp, hoppas på att det ska vända ännu och att jag ska få springa mitt mara nu i slutet av månaden.

I helgen har vi mest slappat, Jag har varit trött på dagarna som en disktrasa, inte konstigt när man legat i solstolen i 6 dagar platt på mage eller rygg. Att städa i går var tufft och matlagningen går också trögt. Tur att det finns ärtsoppa på burk. ;) 

Hoppas ni förstå min humor. Jag älskar att va hemma igen också och att få dra igång UTETRÄNINGAR och lite annat smått och gott ska vara riktigt ROLIGT!
Älskar denna årstid mesta av allt och att få jobba ute ger så enormt mycket energi!


UTETRÄNINGARNA kommer att hållas i Jakobstad Larsmo Lepplax och Ytteresse. 
Imorgon drar också löp och styrka i gång i Hamnskogen 17:45 den hålls av studio Z jag håller i trådarna. Du behöver inte anmäla dig utan bara droppa in!

OBS!!Nykarleby blir inte av. Vi testar på att möjligen köra det till hösten i stället eller nästa sommar!

Inlägget före kan du läsa vilka tider jag håller uteträningarna!


Isabella




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar