GODIS FREDAG I JOBBET

Upp med tuppen idag. Väntar in att få åka  iväg och träna med IF Brahe både barn och vuxna. Gillar att jobba med mixad grupp. ska bli spännande att träffa både nya och gamla bekanta ansikten.  Sen blir det hämta nyckel till mitt lilla kontor. Undrar om jag skulle hinna ta och börja måla idag också. Vore kul om jag kunde flytta in där nästa vecka. Det har rullat snabbt denna, och har inte ens hunnit tänka måla. Men idag kanske det blir lite terapi för kroppen och knoppen. 



Gårdagen gick i jobbets tecken. Många glada stunder hade jag. Morgonen började på Norvalla och nya PT studeranden som snart dyker upp. Jag kände mig mest som en vimsig boll. Hade tagit lite fel på dagen. Och inte förberett utan tog det ur min lilla skruttiga hjärna rakt av. Hoppas dom fick med lite ändå. Sen hade jag flera ljuvliga PT kunder. Roligt! Att både se kämpar glöd och resultat.



Coolt gäng.
Hade önskat jag hunnit hänga med dem på kvällen också.


Sen blev det lite fredagsmys med min bror Freddi på gymmet. Sånt som vi måste göra om. Ofta får man lite ny tänk när man tränar med andra. Och inte alltid går in i samma mönster. Ljuvligt, fast vi tog det ganska lugnt. Men axlarna vet och det är ju huvudsaken.

Hoppas ni får en skön lördag.


Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar