BODYBURN PREMIÄR I NYKALEBY

Vaknar lite frusen, känner att pyjamas är nått som borde börja införas, eller två täcken till. Vi har ledig dag, och då betyder det ledigt, inget jobb utan bara jag och barnen nu på dagen. Dock kan jag inte förstå hur jag ska hinna med allt på fredag. Men åtminstone idag pausar vi så får jag ta mig en tidigare väckning i morgon. Dagens positiva är att min tvättmaskin är tillbaka efter 1 veckas paus. Tack Fina Svärmor, er har varit guld värd denna vecka. Hoppas den har klarat pressen. Om ni undrar vad vi kommer att göra idag. Tvätta och pausa liksom. 

Igår drog vi igång i Nykarleby med bodyburn och bygg upp dina muskler med damer och herrar. Både gamla och nya ansikten träffade jag. Härligt!Fick positiva ord om bodyburnen, vilket fick mitt lilla hjärta att hoppa. Tungt men roligt! Just precis, som de ska vara. Själv upplevde jag lite små kaos. Som det alltid är när allt är nytt, musik, mic, och ställe. Plus nytt program.  

Bygg upp dina muskler så hade vi damer i alla åldrar och det var smock fullt i gymmet när damerna körde igång. WOW vad vi ska bygga, herrarna var lite minde men många gamla glada ansikten där också. Roligt att se. Nästa vecka hoppas vi på att hela gruppen är med och det blir fullt ös igen.

-Visst var de så att du gillade Nykarleby bor?

Ja! Dom är nått av det bästa folk man kan ha att göra med, glada och positiva starka och HUMOR! Tisdagar är med glatt hjärta jag styr bilen mot grannstaden. Dom levererar har enorm energi och ger. Ser framemot en Arbis höst med er!

Vill du testa bodyburn också, tuff men enkel träning, där du inte behöver tänka koreografi eller att du inte hänger med i stegen. Välkommen till studio Z 17:30 på måndagar, då kör vi i Jakobstad.

Kolla in träningsplatten också.

Ny kurs DO IT! 


Hoppas ni får en toppen onsdag!
Kanske vi ses på Power Out eller Bodypumpen ikväll?

Isabella






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar