BRÖLLOP


Som vi väntat in denna dag.
Bröllop för Tomas tvilling bror Johan och hans fina Elin.
En väldigt vacker dag fick vi vara med på.
Äkta kärlek och glädje.


Mina herre män.
Som jag diggar att hänga med er.
♥♥


My sis med kameran i högsta hugg.
Fotade i kyrkan och fina festen.
Ett sån där romantiskt avslappnat bröllop.


Dom vackra. 
Går inte att beskriva känslan.
Tänker inte ens försöka.
En väldigt vacker vigsel och en underbar bröllopsfest.


Vi körde på färg killen och jag.


Vacker och så vackert.


Karin och Erica 
Två finisar som alltid har skönaste humorn.


Vi minglade till först och träffade människorna på festen.
Allt smakade underbart och man kände redan här att kvällen blir En sån där Elin och Johan kväll.
Vi hänger en hel del och det är så skönt när dom bara stiger på och hon utbrister när hon ser min klädhög på golvet. Åhh va skönt att se att du har en stor klädhög på badrumsgolvet.
De ger liv. Tar inget, utan ger.
Kärlek till er. ♥


Bordsdukningen var underbar med personliga flaskor... 


Hallon sorbet 


Familjen minus en liten 2- åring.
Vi valde att hon fick stanna hemma med mommo.
Vilket va ett gott beslut.


Vet ni.
Mäenpääs humor förklaras ganska så bra på denna bild.
Det var en hel del teater.
Bra sådan.

Jag älskar att få skratta.

Massor av musik, vackra musikaliska människor.
Jag ryser.
Vilken fest.
Vilket bröllop.

Vi önskar er massor av lycka!


Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar