VACKER MÅNDAG


Vilken vacker måndag.
Mannen ringde halv 8 och berättade att han stannar hemma ännu en dag.
Frun smått lycklig.
En vecka går så fort, och man hinner knappt va tillsammans före den tar slut.
Så lite extra tid gör bara gott.
Vi tog en tur på stan, fixade lite smått och gott som jag måste ha innan jag kör igång med jobbet igen på fredag. Vi lunchade på Pavis, där vi stötte på Faster Pia och Roy.
Vet ni såndär njutar dag, när man bara är och gör vad man känner för.
Tror man skulle kunna sätta in sådana flera gånger i året.
Dom gör så gott.


Sen lekte vi lite på stenarna, medan åskan mullrade i bakgrunden.
Mannen skulle fota oss med telefonen, men vi var inte riktigt i taijmning på någon av bilderna.
Min lilla fina kamera hamnade i golvet strax innan semestern. 
Därför är det lite skrolligare bilder och lite mindre.
Det är riktigt typiskt mig.
Tappa saker liksom.
Speciellt före semestertider och allt.
Kan ibland bli smått irriterad på mig själv hur jag lyckas med sådant.


Min nya sommarklänning som jag ♥
Den är från Indiska



Sen på eftermiddagen dök vi ner i soffan en stund med kaffe och världens godaste snacks.
Jag är inne på det här med gott till kaffet nu.
Detta är en annan favorit hos oss.
Eller jag och barnen mest.

Russin och mandlar med Lakritsrot.
Finns i vaniljsmak också.
Ljuvlig lakrits smak!

En vacker måndag.
Som slutade med en kille med glödhet panna och huvudvärk.
Tanken var Fanta Sea imorgon.
Vi får hoppa och hoppas det kommer många soliga vackra dagar ännu.

Nu ska vi bara krya på oss.


Isabella





2 kommentarer: