ENKEL KLÄNNING





Vill idag tipsa om klänning från Seppälä.
En ynka 10 för denna. 
Den va på special pris till min lycka.

En skön lång ledig enkel klänning som med säkerhet kommer att användas.
Enkel ledigt i kläder gillar jag också.

Ser framemot att hitta några nya sommarklänningar i Stockholm också.
Monki är en av mina favorit affärer. 
Bikini kommer också att behövas. 
För tydligen bokade vi någon resa igår.
Kanske hittar jag favoriten där.

Och så har dom ju ljuvligt massor med sportbutiker också.
Massor.

- Ja ibland blir jag sådan materialist.
Det är hemskt.
Men jag älskar att få klä mig lite skönt och häftigt till sommaren.
Vaknar lite ur dvalan, och de svarta byts ut mot knall rosa.
Nå inte riktigt, nu drog hon till lite, svarta till gråa. 
Men i träningskläderna brukar det svänga lite mer.




9:90 Seppälä  

Fanns i olika färger.
Jag valde ett par röda.


Förväntningar inför ikväll.

Tjejkväll 
Girlpower
Skratt
Mat
Kärlek


Öskar skön helg till er.
Och alla mammor där ute, ha en riktigt skön Mamma dag.

Isabella





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar