RESULTAT

Jag gillar ordet. Lite motsats till att ge upp. Resultat kan va så mycket. Det behöver inte handla om träning. Det är så massa runt träningen också som ska fungera eller hur. Resultat kan va allt från att läras sig dansa eller lyfta rätt i bänkpress. Få fart i benen eller gå upp eller ner i vikt. Större rumppa. Ja lite vad som helst.

 Ni fattar liksom vad jag menar.

 RESULTAT. Dom gav mig resultat. Vilket är lite av min lön. På 6 veckor lyckades vi. Någon hade fått in gymmet i sin träning. Alla hade tappat vikt fått mera muskelmassa och fettprocenten ner.Vi pratar om flera kilon på 6 veckor. Med VANLIG MAT. 

STOLT

Ni lade ribban högt.
DAMERNA HAR HITTAT SINA MUSKLER.
Nu kör vi.
Släpper er inte riktigt ännu.
Men nu får ni pröva vingarna lite.
Vi ses igen.
Då vill jag gärna ha mera resultat.
Och det är jag inte alls orolig över.
Verkligen inte.
För det kommer jag att få.

JUST DO IT


Isabella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar