BASTUCUP SOPPAN

Ja lite soppa är det ju alltid att få tider att passa när båda två ska vara på ett ställe, men på olika ställen. Idag får vi ihop det bättre och efter denna vecka kommer jag att ha ledigt tisdagar på kvällarna. Men det är inte den familjesoppan jag menar på. Men det kunde vara den också. För lite soppa med tider har det ju varit i vår, men en smakrik soppa där också. Lite pussel är alltid bra.

Vi har en egen bastucup soppa som kommer fram här på tisdag när Tomas kör bastucupen, överlag när löpning kommer in är det denna han frågar efter.  Och duktig PT fru som jag är vill jag förstås att han ska känna att allt klaffar liksom. Så här har ni nu ett litet tips alla löpare. Testa bastucup soppa vetja före ni löper. Det ger fart i bena. Kanske sitter det lite mentalt också, vem vet. Men jag tror hårt på att mat och träning sitter väldigt taijt för att du ska nå dina resultat och mål. Så nu står soppan färdigt på spisen. Och vi kommer och heijar på er ikväll! Lycka till alla!


Ofta en mix av grönsaker.

Idag blev det broccoli, lök morötter paprika.
Lite hebamare och peppar.

Kokade länge och väl, satte bort lite vatten.
En klick bonjour i.

Mixade klart!

Isabella




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar