AFTER WORK LUNCH



After work lunch

Kalkon med pekan nötter och lök.
Med gårdagens sallad.

Klickade på lite grynost också.
Tänk på att inte göra det så svårt.
Håll det enkelt mellan varven.

Smaskens.



Tänkte bara påminna er om detta.


Trött men lycklig.
Efter tuff träning.
Mat före dusch.
Energi går före.


Min egen träning har lämnat lite vid sidan om nu när jag kört igång eget. Vilket man hamnar att offra lite om man har familj. Vill ofta hem till kidsen så fort jag hinner efter att jag kört timmarna eller haft kunder. Jag är långt ifrån någon super mamma, verkligen inte. Men skönt att ibland kunna krama godnatt.

 Det känns både i kroppen och knoppen att något lämnat bort. Satt på mig lite extra, vilket jag inte tycker skadar så mycket, men blir lätt irriterad och känner att jag gärna vill känna den där känslan när jag fått jobba med min kropp som jag vill. Känna mig trött efter träningen på riktigt. Ofta sliter det rätt mycket när man kör timmar och man gör samma rörelser om och om igen. Och jag behöver ju också va stark i mitt jobb och hålla som instruktör. Så egen träning är super duper viktigt. Jag vill gärna ha variation, vilket jag försöker få åt kunderna också i träningen. Både på grupp timmar och privata.
Roligt ska det också vara.
Och jobbigt.
Men glatt.

Löpningen blir nått som utelämnar när mitt knä inte vill.
Har börjat falla mera tillbaka till gymmet, vilket jag rent av älskar.
Man kan göra så massor där.
Har tidigare satsat på rätt lätt och långa reps.
Kör det ännu också, men vågat mig mera in på tunga vikter också.
Vilket ger mig sådan kick.

Nu försöker jag sätta in gymmet när jag hinner.
Ska börja köra mera veckoplanering igen.
Och se om det går att komma lite framåt.
Bra med lite mål.
Ska skriva ner några med det samma tror jag.

Vad gillar du att träna? 


Isabella







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar