LADIES NIGHT

Vi hade en såndär tjejkväll igår. Jo vi kallar oss ennu tjejer, kanske på tiden att byta namn till dam kväll. Nåja, ingen stor skillnad. Vi är dom vi är, med väldigt barnsliga sinnen och hjärtan. Vi har ofta grym skoj. Vi har hängt sen lågstadie och det blir massa tokiga historier när vi slår oss ihop. En brokig färg glad skara.


Vi kom såklart in på ämnet mat och godis så här efter nyår, vilket är rätt skoj. Jag skratta så jag grät när dom berätta om sina sköna laster, med en hel del gnutta humor i det. Ren härlig teori för mig att få veta hur människor känner och tänker när dom ser den där godispåsen på hyllan. Ni är ju till ren nytta för mig i jobbet. undrar om jag ska anställa er som test kaniner?


 Nån frivillig? ;)


Kommer att fokusera en hel del på mat här på bloggen i vår också, i och med att det är en av de viktigaste delarna i livet också om du ska uppnå en jämn balans. Så denna vecka som nu är på intågande kommer att bli lite av en matvecka. Kommer att bjuda er in i mitt lilla enkla kök. Och tipsa om enkla luncher och middagar.


Många kanske har ni säkert redan, men ofta glömmer vi och lämnar i dom gamla spåren, eller hur? Åtminstone är det så för mej. Ni får också gärna dela med er av era mat tips och fråga gärna om ni funderar över något.


 
Beskriva kvällen med ett foto.
 
Kan den beskrivas bättre än med värdinnan själv?
Typ så roligt har vi varje gång.
Upp och ner och ner och upp.
 
Tack för en minnesvärd kväll!
 
Isabella


1 kommentar: