COMBO LUNCH

 
Blir mycket fokus på lunch nu, men här idag kombinerar jag gårdagens middag med lunch till er.
Koka stora kastruller så sparar man tid.
Mannen har alltid matlåda med, och denna gång fanns det kvar i kastrullen åt mig också, vilket var ren lyx.
 
Så idag bjuder jag på en kalkonpasta med ägg och bacon.
Och en rucola sallad med tomat, grönsallad,broccoli och hackade mandlar och pekan nötter.

 
Allt  i en enda röra, då är den som godast.
Mmmm..
Att ringla lite olivolja över är aldrig fel.
 

 
Lunchen var ren lycka idag.
 
Nu orkar vi köra hårt på BODYBURN ikväll.
Den håller jag på studio Z i kväll.
Ladda du också så ses vi där.

 
Pröva testa nya saker i matlagningen.
Man lär sig att hitta nya dressingar som inte är alltid på burk eller flaska.
 
Skön torsdag till er!
 
Isabella
 
 

4 kommentarer:

  1. Kan man gå ner ca. 10 kg i vikt med endast raska barnvagnspromenader och rätt kost? eller skulle man behöva besöka något gym också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ta gärna kontakt via mail med sådan frågor. Väldigt svårt att svara på sådana frågor i och med att jag inte vet vem du är.

      Mvh / isabella

      Radera
  2. Så fräscht det ser ut och GOTT!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ju lovat dig lunch någon dag. ;) vem vet vad hon bjuder på. kram. ♥

      Radera