HOCKEY RUMPPAN

 Vi sover till 10.
Njuter av att barnen gör likadant.
Njuter av lediga dagar.
 
 
Idag har vi tillbringat dagen hos fammo och faffa.
Sen ut på isen och slira med familjen Mäenpää.
En toppen dag.
 
 
Undrar nu hur jag ska få upp min rumppa i nån form av träning.
Tror jag vilar en stund till.
VILA behövs också.
Lite extra vila kan  alltid behövas.
Varför då?
JO
För kan ni tänka er!
 
Jag vann värsta skiderdräkten igår HÄR!
 
Lycklig Vinnare
Tack!
 
Så nu finns det inga ursäkter mera för skidspåret.
Ny dräkt och nya skidor.
Redo.
 
Men var e snön?
 

 
Elton fixade det bra idag, med lite  mera övning till fräser han nog helt själv snart.
Roligt att se en killens självförtroende växa.
 
 
 
HUPSAN!
 
Vilen hockey rumppa man har i huset då.
Han är liksom lite av allt min man.
Lycklig kvinna.
 
 
Skön fortsättning på Julen!
 
Isabella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar