DET GÅR BRA NU

DET GÅR BRA NU.  Eller hur brukar det låta? Hinner liksom inte med timmarna skulle gärna plussa på några den här veckan. Planen var tentläsning. men barnen hade planerat att ta ledigt hela veckan, vilket betyder att jag går med osäker knopp till tenten imorgon.  Livet i ett nötskal hos oss liksom.


Just nu drömmer jag på dessa...


  Två av helgens guldklimppar


Lördagkväll när jag får sätta mig ner vi 7 rättersbord på Fäboda med Studio Z gänget. Jaa!


På söndag hoppas jag på massor av snö så jag får åka ut i spåret för första gången i år. Möjligen får vi planera in en familjeutflykt i spåret, ännu får jag dra på mej min gamla skiderdräkt, men drömmer om en ny vacker sådan. Jag har lovat mannen att det går snabbare och smidigare i spåret då. Hur då?  För att jag kommer att skida mera när jag får ha på mej nått vackert i spåret också. Kalla mej lite klädnojig. Jag vet att jag är det, och tror på min teori. Vackra kläder som man trivs i snabbare och smidigare inte sant?


Annars!


 Kolla in HÄR! På Annikas blogg har du chansen att vinna en sån jag också håller tummarna för. Vem skulle inte bli glad om man fick en sådan av tomten. Så in och komentera  så är du med och tävlar också!




Isabella





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar