VECKAN med VINGAR

Åhh, jag har så massor att bjuda på denna vecka och så bråkar mitt kamera kort igen. Haft en vecka full med skolarbete, föreläsningar och les mills skolningar, och där i mellan har jag kramat sjuka barn och försökt hålla stressen som kryper under skinnet borta.
Var i tisdags på föreläsning i nykarleby med temat vision till verklighet, och fick med mej små tips som jag kan behöva år 2014. Malena som bloggar på Malenami var lika skön och härlig i verkligheten som på bloggen. Vilken kvinna liksom, en med båda fötterna på jorden och så ♥- lig men endå lite skinn på näsan. Gillar. Hon kan få en att känna att dagen är VACKER fast man sitter i pyjamasbyxor och har huvudvärk och en finne mitt på hakan.
Treier gav också massor av inspiration och tankar, dom fick oss verkligen och skratta och slappna av en vanlig tisdag kväll. Mera sådant! Sån energi männskor kan ge.
Har nu fått träna med broschan Freddi, HUJA, en syrra i dålig form kanske? jag har långt till formen ennu, men hoppas att våren delar med sig av många långa sköna träningspass, hoppas också på en vårtermin med massor med blomknoppar som öppnas på olika plan. Drömmar får man ha. Vad drömmer ni om?
Sköna Vackra fredag säger jag bara. Välkommen!
Skön helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar