VÅGA STIGA ÖVER

Hallo där!

Nu kommer jag med en liten utmaning till er, denna vecka ska vi försöka att bryta oss ur vår egen komfortzon.
Varför undrar ni?
För att vi oftast lämnar inne i de område där vi känner oss trygga och säkra på det vi gör. Vi stiger sällan över linjen, men det är just där vi utvecklas. För att våga måste du också här våga misslyckas. Detta behöver inte vara värsta grejen, utan bara en liten sak, t.ex. att testa ett nytt gym, eller butik. Stiga lite utanför dina rutiner i vardagen, göra nått du funderat på länge men inte riktigt vågat. Allt går inte alltid vägen, men om du aldrig provar så vet du ju inte heller. Eller vaför inte anmäla dig till loppet du alltid drömt om? Våga tro på dig själv.
Steg också idag ur min, eller i morgon rättare sakt. Bara en liten grej, men endå, känns spännande för mej och visst kan jag lova att jag inte kommer att känna mej super bekväm de två första minuterna, men tror att jag kommer att känna mej super glad efteråt. Lovar  att berättar mera om den imorgon. Du får också väldigt gärna berätta vad du hittat på! Puffar lite.
Denna vecka ska jag och min lillasyster också bjuda på ett inlägg om träningresan vi gjort tillsammans! Så hälsa gärna på här senare i veckan också!


Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar