Söndagens


Vi har haft en härlig helg med moster Kika som sällskapsdam. Barnen diggar henne till max och jag gillar att få ha henne som syster mellan varven också. Vi har ätit en massa gott, haft storasyster på besök med sina go ungar och bara slappat i soffan. Riktigt äkta helg.


Här är vår ELTON.

Han är en snäll lung kille som gillar att läsa och busar också mellan varven så klart.

Namnet ELTON var det storasyster som tipsade om, och jag föll direkt för det, passade ju super också i och med att dom skulle bli faddrar till vår lille skrott. Tomas var inte riktikt på det klara med Elton, så vi hade ett annat namn också. För min del var jag nöjd hur som haver, bara han kom sig ut. Och så kom han, och mannen sa helt klart ska han heta Elton, för det var ju en Elton. Från topp till tå. 


Här försöker jag hitta fokus igen.
Jobb imorgon.
Familj och massor med skola.
Känner mej lite halv virrig just nu.
I esse skogarna är det alltid bra att andas.
Första långpromenaden efter knäoperationen, det tar sig.




Lillasyster som stått ut med oss i helgen.

Men visst, nu väntar jag hem mannen. Helt klart ska han få en kram.
Hoppas ni också haft en super helg!
Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar