True Love

Det måste vara true love för att jag hatar  dej så mycket... sjunger dom från radion när jag sätter mej i bilen, jag småler kan inte passa bättre efter en 10 km länkki. Eller hur va de Anita?  True love.  De var en skön länkki, men benen är som stockar ennu. Tror jobbet har en del i det, plus för lite löp i benen. Saknar mina snabba ben för 10 år sen. Heija vad tiden går. Men stressen försvann och mannen kom hem med glass till fredagsmyset. Känner mej hel igen.

 Har haft en super duper arbetsvecka, dagislämningen har gått galant, och jag har det bästa jobbet och jobbarkompisarna i världen. Veckan har gått som en dans på rosor, och jag känner mej lycklig. De kan komma sämre dagar som ni vet. Så det gäller att ta vara på det hela.

Hade  ju lovat att bjuda på helg bilder från förra helgen och det ska ni så klart få fast de är några dagar sen. Kolla in!

 
Göteborskan
 
Hon som alltid är vacker fast hon just vaknat.
Hon som förstår dendär torra humorn som man har.
Hon som alltid säger nått roligt så kaffet fasnar i halsen och man drar det fel.
De är hon som hade dendär samma ryggväskan på 1:an.
Hon som man alltid känner fast man inte pratat på ett tag.
Hon ska vi hälsa på snart.
Jippii.
 

 
Vi har ett toppen team helt klart.
Men det bästa är ju du, kunderna alltså.
 
 
 
Kolla in liksom.
Gillar massor.

 
Kalas dax hos syster.
 
Massor med gott...
Kladdkakan med lakrits var  riktigt grym.
Dreglar lite...
Receptet hade hon hittat hos Made by Mary.
 
 
Dom hade nytt vackert golv....

 
Enya ville lillebror skulle spela en trudelutt..
kom igen, utan batterier du fixar de!

 
Min lilla sis med sin flicka.
 
 
Njuta!
 
Isabella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar