Göteborg dag 2

 
Efter första dagen var benen och knoppen rätt trött, vi hann shoppa och med bio sent på kvällen före vi landade helt vid Malins. Bio besökarna hade nog lite roligt åt domdär Finlands svenskarna som hade med mega kappsäckar på bion, säkert såg vi halvslitna ut också. Men vi log tillbaka, vi var då redan halv kära i Göteborg. Vilken vacker stad. Med massa sköna färglada människor. Kvällen dukade vi upp med Malins semlor och drack kaffe sent in på natten, vi skrattade så jag idag har svårt att tugga mat, eller så har jag tuggat för mycket i helgen, kan lika bra vara orsaken. Helt sjuka käkar. Som vi ätit, och som vi skrattat. Jag lever.

 
Programbladet på dag nummer 2 stog det stor Ullared. Ni kan se hur förväntansfulla gänget var.. Eller var det fröjden över att få åka med den ljuvligaste bilen, vet inte. Trodde jag skulle klara mej utan vagn, men de var nog fint att hon satte 5 kronan i den. Jag slapp inte heller gratis genom kassan. Blev positivt överaskad. 

 
Hon som hållit koll på hönsen. Hon kan sitt Göteborg, bara att fråga vad man vill se, efter några sekunder har hon rutten och färden klar. Tack för att vi fick storm gästa dej. ♥
 
Alltså har ni tillräckliga resväskor? Vi är ju bara på andra daan.. Här lämnade jag mina Replay gummistövlar som var så vackra, dom små reta mej lite ennu.

 
Vilken Pärla.
 
 
På kvällen efterUllared  resan laddade vi med den godaste hämtmaten ever, massor av mat i lådorna också, det blev att spara till nästa dag, och jag tror vi hade kvar ennu när vi åkte hem, Imponerad att det kan smaka så  fräsigt gott.  Här var vi helt på det säkra att vi kunde stannna hela veckan. Möjligen vi förlänger den några dagar?
 
Nu ska jag lyssna lite Håkan Hällström.
 
Kommer så småning om att svara på era frågor, så bara att fråga på ennu!
 
Kram på er!
 

1 kommentar:

  1. Kul, jag har å lyssnat på Håkan :) He finns massor me mat kvar i lådona, sku no ha räckt till en omgång till. Idag är jag hungro för första gången efter brunchen. Håhhåjajjaa.
    Väntar på Dag 3 :)

    SvaraRadera