Helgen

Moron på er!
 
Sitter här och är lite så där smått halvdåsig ennu av att ha sovit  lite för länge, ja ni vet hur det känns. Vilken helg vi haft, full av det bästa. Bjuder på ett lite bild hav av den åt er.
 
 
Hade en dålig fredag en såndär när man kommer på sig själv i butiken med att fundera om man ska säga till på skarpen åt damen som står och funderar på grädden i  gräddhyllan, vilken hon ska ta...
 
Sånt funderar man ut före muttrar jag i mitt huvud...Jag har bråttom välj NU så jag slipper och ta min utvalda grädde..
Jag är rätt snäll, så det skulle nog aldrig hända att jag gapar åt en helt oskyldig människa i butiken, som tur.
Jag fick min grädde till sist.
Kom hem och stannade hemma resten av kvällen.
 
Detta är lördag morgon, behöver jag säga att lördagen blev solig och glad ? Kolla in deras miner. Så såg det ut nästan i 2 timmar,vilken terapi liksom.

 
Sen efter att ha suttit god stund på ruppan så tårnarna var kalla och man knappt kan gå, styrde jag bilen till esse. Där var de i full gång med bryggan till villan. Kan ni gissa vem som var lyckligast denna dag, moffa eller killen vår?

 
Damen gillar också att bygga brygga, men hon tog lite paus mellan varven, bara kort paus, men sen snabbt ut i bara stuppisar för att stå på bryggan och se på när pappa spikar.

 
På kvällen blev det grillfest hos denna dam och hennes familj, alltså kolla in hennes klänning den är ju för ljuvlig. Marimekko såklart. Hon passar i den för hon är rätt så ljuvlig självaste kvinnan också.

 
Och så Elin hon som alltid har dom häftigaste smycken, hon är grym på att virkka och sy, och hittar alltid dom bästa loppisfynden. Hon skrattar alltid så man blir sådär glad i hjärtat.
 
 
Alltså ser ni? En yngre kopia av Angelina Jolie!  Eltons bästa kompis mamma. Tänk att jag fått lära känna henne, vad glad jag blir.
 
Våra män och barn var också med, men tänkte att vi lyfter fram deras vackra kvinnor idag. En annan gång ska vi bjuda på hela kalaset. Maten hann jag inte ens fota.  Så då kan ni föreställa er. Vi hade  en kväll av de bästa, barnen somnade i soffan, och vi skrattade så kaffet åkte tillbaka i kaffekoppen.

 
Dom har ett såndär vackert personligt hem, med saker dom gillar och inte nått som är tagen ur nån inrednings tidning. Harmoni, och jag blir lika full av beundran varje gång. Sånt hem vill jag också ha sen. Eller det kommer vi att ha, vad vi gillar.
 
 
Evelina är en fixare också. Vackert.

 
Söndag så var det barnens dag i stan, damen ssov nästan igenom hela och Elton tyckte bäst om glass och stora maskiner. Mannen föredrog glassen.

 
Tänk om man hade en sån...
 
En skön ny vecka till er!
 
Isabella

1 kommentar:

  1. Tack för senast och alla fina ord. Kram /Ewe

    SvaraRadera