Fira kärlek

 
Ibland måste man bara ta tid för varann, för kärleken.
 
 
Vi åkte ut till fäboda och åt den godaste Burger man kan tänka sig.
Doftade gott när man kom in till stugan, och man fick en sån där varm, mysig känsla när man klev över tröskeln. Varmt och ombonat. Ja, helt enkelt mysigaste stället vid havet en mulen söndag.

 
Kärleken var glad över att få åka iväg med frun.
Tror jag iallafall.
Jo så var det nog.
 
 
Jag tror vi kan kalla oss lyckliga.
Eller jag vet.
Ibland är jag så tacksam att jag blir sjuk på riktigt inne i hjärtat.
Ja, ni vet den där känslan.
Varje dag borde man tänka på lyckan man fått.
Även dagarna när solen inte lyser.

 
 och så lite reklam också såklart.
Så ser ni hur smäll glad hon var efter värsta hamppisen och några pussar.
 
Kolla in rosa väskan från Wautsi, kanske ni kan gissa märket?
 
Skön ny vecka till er!
 
Isabella



1 kommentar:

  1. Alltså en fråga här, hånglar man ännu när man är gift? :)

    SvaraRadera