Kaffeonsdag

Gårdagen var en såndär dag när man vaknar med grus i ögonen och dricker allför mycket kaffe. Vi hängde mest och sov på eftermiddagen. Sen gick jag lite i dvala halva kvällen, ni vet känslan när man sovit på dan, men det behövdes  en liten tupplur för oss, kvällen på studion gav mej all energi tillbaka. Vilken kick liksom. Vill inte tänka fram mot hösten, vill bara ha sommar.


Vårt lilla troll har varit krasslig och haft lite svårt att sova helt på nätterna. Men nu flänger hon runt och kastar skor, alltid piggare på dagarna, stolarna har börjat sola sig på ballkongen annars så står jag i köket hela dagarna. Hon är ivrig att hinna med allt och lite till. Liten envis rackare också, redan?

Idag ska vi och hälsa på polisen, jag gillar tydligen att fotas i dom där kamerona på vägen, alltid tar jag dom. Dyrt blir det också, ser hur mina nya inneskor flyger sin väg. Ska bli mera uppmärksam, jag lovar, annars blir det cykel hela tiden. Inte så dumt det heller. Jag heijar stort på vardagsmotionen, den har stor betydelse i vår vardag. Så cykel är bra.  Promenera är bra, eller varför inte hoppa ex hopp in till stan. Ja, allt går. Nånting många glömmer bort idag, även jag är allför lite lat i mellan, eller ska vi säga rusar i sista minuten, eller lat, ja lite av varje. Så nu gör vi så att vi försöker cykla resten av veckan eller använda benen som färdmedel? Och lova att inte spionera på mej.

Kram Isabella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar