Fredag

Sitter med min kaffe kopp en mulen fredag eftermiddag. Slarvstädat lite och insett att jag får ge mej med de små handfläckarna över allt, försöker också att inse att vi troligen kommer att ha en dam som kommer att slarva kläder runt huset tills hon är tonåring, hoppas på att min garederob blir ointressant när hon blir större, och att hon viker kläderna med mej, istället för att försöka få ner varenda hög så fort jag är färdig. Ljuvliga ungar. Vår fredag i ett nötskal liksom.

Väntar lite med spänning på kvällen, blev inbjuden till Blossom på VIP kväll, och har änligen lyckats få det att passa denna gång. Uppskattas av mej, har sällan tid att springa på stan i och med att kvällarna ofta handlar om jobb och familjetid. Känner inte heller för att slarva med två små i en affär med en massa vackra ting att röra. Har prövat, men inte så lyckat. Så detta få bli min mamakväll. Jag ska njuta.

 
Skön helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar