Blöjor och jobb

Veckan är full. Och bloggen blir lidande. Hinner inte fast jag så gärna vill. Har program att ta in och där mellan varven, ja ni kanske vet.  mat, blöjor... ja dehär med böjor kan man ju också spara på tid på också. Enya hade tydligen ingen blöja till affären idag, dock stumppbyxor och långklänning. Duktig var hon dessutom. Som tur hade mamma ingen aning före vi var hemma igen och jag skulle ta av hennes strumppisarna för att dom satt så lösa. Ungen utan blöja? Hur kan detta vara möjligt? Genom sökte lägenheten och trodde helt klar att blöjan låg nånstans i ett hörn eller leklåda. Men icke! Alltså, de är mycke nu...Kan bara inte fatta att jag inte märkt att blöjan var borta, när jag drog på henne strumpbyxorna... ja det var dagens hos oss. De kunde ju ha slutat helt i kaos också, från och med nu blir det extra koll hos oss så ingen ha bar rumppa under byxan. Jag och syster fick oss ett gott skratt. Så vad lär vi oss av detta? Blöjor och jobb inte alltid bra kombination för Isabella.

På Studio Z denna vecka!

Studio Z fyller 3 år, och vi firar med nya program hela veckan lång. Häng på vetja! imorgon blir det bodycombat release med mej och Linda. Och på onsdag kör vi bodypumpen. Kolla in alla program på deras hemsida.

 
Så massa energi vill vi ge och ta från er denna vecka!
 
Ses!
 
Isabella
 
 






2 kommentarer:

  1. Hur ska jag få ny motivation att börja träna igen ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland tappar man lusten och orken för träningen. Jag tycker du ska sätta in en dag i veckan som du verkligen gör det du gillar att träna. Försök att hålla fast vid den dagen och sen sätta in mera om det känns så. Ta med nån kompis då håller man upp motivationen mera. Då kan man puffa varann. Lägg upp nått mål, då fokuserar man.

      Lycka till! :)

      Radera