Hemmaträning

 
 
Jag och mitt lilla team ska slipa ihop ett litet hemmatränings program till er. Lovade lite mera inlägg om träning här på bloggen också. Så snart håll ut...
 
Själv är jag helt ärlig  dålig på hemma träning. Det slutar alltid med att vi ligger och gapskrattar Elton och jag, och leker flygplan. Min hemma träning är typ, när vi värmer flaska. så stutsar vi lite ex hopp och klappar händer i 40 sekunder. Eller så kan jag komma på mej själv, att jag gör lite balans övningar när jag sätter i tvättmaskinen. Så där har ni min hemma träning i ett nötskal.
 
Jag tror på hemma träning, bara man har motivationen att köra själv. Själv är jag mera en grupp människa, eller helt ensamvarg, utan vagn och barn. bara luft och hav. Kör massa på känsla. Känner jag för bara en lång promenad, så tror jag på vad kroppen säger, och kör min lång promenad. Just nu fokuserar jag inte på att nå något mål. Utan bara njuter av de stunder jag får svettas lite på egen hand.
 
 Men en vacker dag kanske jag också springer mitt första marathon i stockholm med min man.
Men i år shoppar jag ennu. Utan vagn.
 
 

 
Mamma jag vill också flyyga!

 
En kall appelsin. Något av det  godaste våren har att erbjuda.
 
 
Lite mag övningar, och flyga på samma gång.
 
 
Fotografen Elton körde lite dans i stolen efteråt.
Och sen flög vi också.
 
Isabella
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar