Gråter lite.


Att få det vakraste handgjorda frukost set på posten. Välpackat och skrivet på, att paketet ska aktas.
Endå har någon på vägen fått sönder både koppen och skålen. Mitt hjärta gråter för Frida som gjort ett underbart jobb och så har någon haft sönder hennes verk. Och för syster som fick sin present i bitar. Fatet har hållit sig, så den ska hon få ha sin fina smörgås på, eller varför inte en god muffins, med rosa glasyr.

Att få se keramiken i verkligheten gjorde mej smått galen, WOW så vacker så vackert. 1000 gånger vackrare en på bild, då kan ni tänka er, när bilderna redan ger massa känsla. Man får små rysningar. Vill ni se mera av det fina så kan ni följa Frida på Fabulös inspiration. En av mina favoriter just nu.

Tack för det vackra. Så lessen att det gick så. Säkert någon som haft svårt med att läsa, som haft hand om paketet. Tyvärr.


3 kommentarer:

  1. Åh rackarns vilket skit! Jag tyckte jag hade packat det bra jue. Tyvärr gick Lisas mugg och fat jag skickat också sönder - hur hanterar posten paket kan man undra? Om ni någonsin kommer förbi mig här i Närke lovar jag att ni får en ny kopp och skål! Buhu..
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Ja bra packat var det! Så blev helt fövånad av att de fått sönder det. Ja vem vet om jag och syster sveper förbi en vacker dag! :) Så ljuvliga saker du gör! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har Bella, super!! Kram

    SvaraRadera