Bästa Lördagen

Vet inte var jag ska börja, är bara rätt överlycklig att fått ta del av en härlig föreläsning  med Mårten. Inspirationen bara glöder och jag hoppas att den ska brinna innan året är slut. Jag känner att 2013 kommer att bli ett intressant och lärorikt år. Säkert ochså tufft på många plan, men det är vi beredda på. Ser fram emot nästa helg, att få träffa en massa nya härliga människor, och bara få suga in mera kunskap. Nu ska jag bjuda lite på dagen i bilder.

 
Föreläsningen var enkel men givande, bådet nytt och gammalt fick man med sig.
 
 
 
 
 Mårtens hälsning till oss i slutet av föreläsningen...
 
 
Tur att man hade svärmors mat i magen sen lunch, för vi åt bara frukt till mellanmål. Nu kör vi! Laddad till 1000.
 
 
Ulrika var också helt p G!  Mina resekompisar var toppen!
 
 
Mårten visar ett exempel på magövning..
 
 
Mårten och hans fina fru Malin...
 
 
 Lite halv svettig efter tuff  enkel träning..
 
 
Maten efteråt var det inget fel på. Smakade fint efter vi hade hoppat och sprungit lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar