Baken e platt, knoppen har fått för mycket information och en massa nytt att ta in. Träffat ett gäng som man bara kan beskriva toppen. Ätit god mat, frusit på sports club i Vasa vilket man sällan gör där. Inte varit ute eller tränat på flera dagar. Konstigt nog så har vi mest suttit eller ätit och tagit in en massa nytt. Tuff men rolig helg. Nu återstår bara en hel del jobb till nästa gång vi träffas. Och säkert ska vi få in det mellan blöjor och pulka här också. Just nu ska vi bara njuta av helgen som återstår. Och ha sovmorgon i morgon. Skönt så.

 
Faktiskt hela och då mena jag HELA! veckan hade jag väntat så, att få min godispåse. Äntligen fredagen till ära fick jag stilla mitt socker sug. Hoppas det inte börjar dyka upp allför ofta.
 
 
Att få komma hem på kvällarna och se skorna åt alla håll gör mej glad.
 
Skön vecka till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar