2012


 
Januari och Februari var det nog soffan och mama som gällde. Nånä..visst gjorde vi annat också, men faktiskt hade jag dåligt med foton från denna period. Möjligen kan det bero på att jag inte var speciellt aktiv. Vi sov, åt och var ute med killen. Hade mycke samandragningar.
För vi väntade ju på vår lilla Prinsessa som skulle födas. Sängen stod klar, fast jag visste att den troligen inte kommer att bli använd i massor. Och förstås hade jag ju rätt i mina aningar.
 
 
 
 
Plättkalas hade vi massor under våren. Elton beställde plättar till lunch, mellanmål och middag.
Och nej, han fick inte alltid sin vilja igenom.
 
 
Och så kom trollungen, en liten tös på 3kg. Lill damen hade rätt så mycke i magen dom första månaderna, men när 3-4 månader hade gått, blev hon som en älva.
 
 
Våra dagar så i princip ut såhär. Pyssla...
 
 
Och njuta...
 
 
Elton 3 år..
 

Vi åkte till stockholm, och srang maraton. Vädret var 4,7 grader, kall blåst och regn. Tomas tog sej igenom på 3h och 6 sekunder. Strongt.
 
Vi åt första sommar  glassen..
 
 
Vi tillbringade massa tid ute på sjön.. Här någonstans tappade jag min kamera, vi gjorde en resa tii Tamerfors till nöjesparken, och troligen har jag lämnat den någonstans. Så sommar bilderna har jag inte, vilket är lte tråkit. Sommar tillbringade vi mest vid mammas och pappas villa. kastade pil och åt gott.
 
Vi åkte till ruka två gånger i vinter, en överaskningsresa åt Tomas och så en i början av december. Njuter i massor att få vara på detta ställe ute i skogen med en massa snö, fina pulka backar och fina skidspår. Man slappnar av, inga måsten.
Sen blev det jul och vi har njutit av ledigheten. Kommit på oss att vi har suttit och pratat om annat en barn och jobb och träning, vi har skrattat i massor, vi har träffat släkt och vänner. Vi har kanske haft den finaste julen. Vacker har den varit. Tacksam över livet!
 

2 kommentarer:

  1. hurja hur mycket som hänt i år
    att vi båda väntat och fått tösabitar
    på lite olika årshalvor, men ändå

    och stockholm 2013
    jag väntar redan

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är livet ibland helt otroligt. När man börjar titta igenom inser vad massa man endå hinner med. Stockholm, jag längtar också. Båtresan vet jag inte om jag längtar till. :)

    SvaraRadera